در سه ماهه ابتدایی سال جاری

چند پیامك ارسال شد؟

چند پیامك ارسال شد؟

به گزارش ابرنت تعداد پیامك های درون شبكه ای توسط هر یك از اپراتورهای تلفن همراه كه طی سه ماهه ی ابتدایی سال جاری ارسال شده، بیشتر از ۴۱ میلیارد در همراه اول، چهار میلیارد در ایرانسل و ۵۶ میلیون در رایتل را شامل می شود.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، با اینكه با ورود شبكه های اجتماعی و پیام رسان ها، بخش بزرگی از مكالمات و پیام هایی كه تا قبل از این با استفاده از تلفن و گوشیهای همراه انجام می شد، به فضای مجازی و بهره گیری از اینترنت منتقل شده است، اما هنوز هم در صورتیكه استفاده از پیام رسان های اینترنتی میسر نباشد، افراد از برقراری تماس و ارسال پیامك برای ارتباط با یكدیگر استفاده می نمایند.
آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامك های ارسال شده در هر یك از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه ابتدایی سال جاری را مشخص كرده است كه تشریح آنها در جداولی آمده است.
تعداد پیامك های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع سه میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۳۵۷ عدد است و تعداد پیامك های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۶ عدد است. همینطور تعداد پیامك های درون شبكه ای همراه اول، ۴۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۲۳۴ عدد بوده است.

تعداد پیامك های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع سه میلیارد و ۵۷۳ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۱۵۵ عدد است و تعداد پیامك های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، سه میلیارد و ۴۷۲ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۸۳۵ عدد است. همینطور تعداد پیامك های درون شبكه ای ایرانسل، چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۴۴۱ عدد بوده است.

تعداد پیامك های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع ۶۳۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۹۱۳ عدد است و تعداد پیامك های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، ۳۹۴ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۷۰ عدد است. همینطور تعداد پیامك های درون شبكه ای رایتل، ۵۶ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۷۰۲ عدد بوده است.




1398/05/27
13:03:12
5.0 / 5
4459
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , شبكه , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
ابر نت