چگونه چند اكانت در اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه چند اكانت در اینستاگرام داشته باشیم؟

ابرنت: خیلی از كارشناسان اعتقاد دارند كه ساختن چند حساب كاربری در اینستاگرام و سایر شبكه های اجتماعی به كاربران كمك می نماید كه مسائل خصوصی زندگی خودرا از مسائل كاری خود جداسازی كنند و از خیلی از مشكلات احتمال جلوگیری نمایند.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، اینستاگرام كه بدون شك یكی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبكه های اجتماعی در جهان به حساب می آید، توانسته تعداد زیادی از كاربران را به سمت و سوی خود جلب نماید و به آنها امكان بهره مندی از خدمات و قابلیت های جدید و منحصر بفرد موجود در این پلت فرم را بدهد.
حالا كارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری اخیرا با انتشار گزارشی جدید به كاربران سفارش كرده اند با ساختن دو حساب كاربری قادر خواهند بود از مشكلات احتمالی در اینستاگرام كه ناشی از اختلال در زندگی شخصی و كاری آنهاست، جلوگیری به عمل بیاورند و مسائل كاری و شخصی زندگی خویش را از هم جداسازی كنند.
طبق گزارش وب سایت blog.hootsuite، علاوه بر این كاربران قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت صفحه و حساب كاربری مخصوص اهداف و انگیزه های شغلی ( Business) تعداد زیادی از فالوورها و دنبال كنندگان را در این پلت فرم به خود جلب كنند و مشتریان زیادی برای خود و كسب و كارشان دست و پا كنند.
چگونه یك حساب كاربری دیگر در اینستاگرام ایجاد كنیم؟
برای ساختن یك حساب كاربری یا اكانت جدید در شبكه اجتماعی اینستاگرام تنها كافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
۱. اپلیكیشن اینستاگرام را باز كنید
۲. وارد صفحه اصلی حساب كاربری خود شوید
۳. در سمت راست بالا، بر روی گزینه سه خط افقی ضربه بزنید
۴. در قسمت پایین، گزینه تنظیمات (setting) را مشاهده می كنید
۵. با رجوع و ورود به قسمت تنظیمات، گزینه آبی رنگ "افزودن حساب كاربری" Add account را بزنید
۶. در این قسمت قادر خواهید بود وارد حساب كاربری دیگر خود شوید
۷. اگر حساب كاربری دیگری ندارید، باید در قسمت پایین صفحه، بر روی گزینه sign up ضربه بزنید
۸. با وارد كردن شماره تلفن همراه یا آدرس پست الكترونیك (ایمیل) خود، اولین مرحله ایجاد یك اكانت دوم در اینستاگرام را طی خواهید كرد
۹. در مرحله بعد، ضروری می باشد تا با ورود نام كامل كاربری و گذرواژه، آنرا ثبت كرده و به اینستاگرام اجازه دهید با مخاطبان ذخیره شده در گوشی خود آنها را تطابق و یكپارچه سازد.
۱۰. پس از ساخت و ایجاد یك اكانت جدید، شما قادر خواهید بود عكس پروفایل جدیدی برای آن برگزیده و وارد صفحه اصلی یعنی پست ها، استوری ها، تصویر پروفایل و سایر قسمت ها شوید و در صورت تمایل، مبادرت به ارسال پست و استوری كنید و كاربران و فالوورهای جدیدی را برای اكانت جدید خود فالو كنید.
۱۱. پس از این، كاربران اینستاگرام می توانند هر زمان بدون وارد كردن پسورد خود، میان دو یا چند حساب كاربری خود سوئیچ كنند و به صورت جداگانه به كار و فعالیت های موردنظر خود در آن بپردازند.







منبع:

1398/04/12
17:25:26
5.0 / 5
4479
تگهای خبر: الكترونیك , خدمات , شبكه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
ابر نت