فیسبوك از اینستاگرام شاكی شد

فیسبوك از اینستاگرام شاكی شد

به گزارش ابرنت فیسبوك بعنوان شركت مادر اینستاگرام از این شركت به دلیل میزبانی از منتشركنندگان و توسعه دهندگان روبات های اینستاگرامی كه لایك و كامنت های غیرواقعی و تقلبی می گذاشتند، گله كرده و ازآن توضیح خواست.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، اینستاگرام كه بدون شك یكی از محبوب ترین و بزرگترین شبكه های اجتماعی تصویر محور در جهان به حساب می آید و ماهانه میزبان میلیون ها نفر كاربر از كشورهای مختلفی از جهان است، حالا بنظر می رسد كه باید بنا به علل متعددی همچون اجازه به فعالیت روبات های اینستاگرامی برای لایك و كامنت گذاشتن به فیسبوك بعنوان شركت مادر آن، توضیح داده و در این خصوص پاسخگو باشد.
فیسبوك با انتشار شكایت نامه خود كه نشان داده است خیلی از روبات های تلگرامی توسط یك شركت نیوزلندی توسعه داده و انتشار یافته و بعضی از پست های موردنظر افراد نامعلومی را انتخاب نموده و به لایك كردن و كامنت گذاشتن های غیرواقعی و تقلبی اقدام می كردند، اعلام نموده است كه از اینستاگرام در مورد مبحث مربوطه توضیح خواسته و از مقامات این شبكه اجتماعی درخواست كرده كه با عرضه اسناد و شواهد كافی، در این مورد شفاف سازی های لازم را انجام دهند.
طبق گزارش وب سایت the verge، فیسبوك در این بیانیه همینطور عنوان كرده است بعضی از پست های بررسی شده توسط متخصصان این شركت، بین ۵۰ تا دو هزار لایك تقلبی و غیرواقعی دریافت می كردند كه پیش بینی می شود هر هفته ۱۰ الی ۹۹ دلار در هفته بدین منظور خرج می شود.
اینستاگرام یكی از محبوب ترین شبكه های اجتماعی در بین كاربران فضای مجازی به حساب می آید كه در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده های سنی كرده اند.
این شبكه اجتماعی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به ركوردی بی سابقه در بین شبكه های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیشتر از ۸۰۰ میلیون كاربر فعال در ماه بود كه البته بعد از آن بارها ركوردشكنی كرد و تعداد كاربران فعال در ماه اینستاگرام به بالغ بر یك میلیارد نفر هم رسید.



1398/02/07
14:58:08
5.0 / 5
4654
تگهای خبر: شبكه , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
ابر نت