پذیرش دانشجویان پزشکی فقط بوسیله کنکور سراسری به انجام می رسد

پذیرش دانشجویان پزشکی فقط بوسیله کنکور سراسری به انجام می رسد

به گزارش ابرنت، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام نمود پذیرش تمامی دانشجویان مجانی و شهریه پرداز این دانشگاه فقط بوسیله کنکور سراسری و معرفی سازمان سنجش آموزش کشور به انجام می رسد.



به گزارش ابرنت به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاونت آموزشی این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که پذیرش دانشجویان در تمامی دوره های آموزش رایگان و شهریه پرداز تنها از راه شرکت در کنکور سراسری و اعلام اسامی پذیرفته شدگان از جانب سازمان سنجش آموزش کشور امکانپذیر است.


در این اطلاعیه تاکید شده است، هرگونه ادعا در رابطه با پذیرش دانشجو از راه «ظرفیت خالی»، «فروش صندلی»، «ثبت نام در پردیس دانشگاه» و عناوین مشابه، بدون اعتبار بوده و از جانب افراد سودجو مطرح می شود.


دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تکذیب اینگونه ادعاها، از داوطلبان خواست اخبار و اطلاعیه های مربوط به پذیرش دانشجو را تنها از مراجع رسمی و معتبر پیگیری کنند.


خلاصه اینکه به گزارش ابرنت به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاونت آموزشی این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای اظهار داشت که پذیرش دانشجویان در تمامی دوره های آموزش رایگان و شهریه پرداز تنها از طریق شرکت در کنکور سراسری و اعلام اسامی پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور ممکن است.

منبع:

1405/04/01
11:18:47
5
0.0 / 5
تگهای خبر: آموزش , فروش
این مطلب ابرنت را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط ابرنت
نظرات بینندگان ابرنت در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
پربیننده ترین ها

جالب ترین ها

تازه ترین ها

ابر نت