شرط ایلان ماسک برای بازگرداندن حسابهای مسدود شده توییتر

شرط ایلان ماسک برای بازگرداندن حسابهای مسدود شده توییتر

ابرنت: ابرنت: ایلان ماسک اعلام نمود حسابهای مسدود شده در توییتر تا آن زمان که این پلت فرم پروسه شفافی برای بازگرداندن آنها نداشته باشد، اجازه بازگشت به این شبکه اجتماعی را نخواهند یافت.



به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، این اظهارات ایلان ماسک، شفافیت بیشتری درباره ی بازگشت احتمالی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا که معروفترین کاربر تعلیق شده در توییتر است، فراهم می آورد.

ماسک در توییتی نوشت: ایجاد چنین فرآیندی، چند هفته طول می کشد. این مدت زمان به مفهوم آنست که دونالد ترامپ در زمان انتخابات میان دوره ای هشتم نوامبر، به توییتر بازنخواهد گشت.

کاربران، آگهی دهندگان و خود کارمندان توییتر به دقت به نظاره نشانه هایی از اقداماتی که ایلان ماسک در اولین هفته حضورش به عنوان مالک توییتر انجام خواهد داد، نشسته اند. او که مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا هم است، قبل از این اظهار داشته بود: توییتر نباید فعالیت کاربران را بصورت دائمی ممنوع کند و او ممنوعیت مقابل ترامپ را که به سبب ریسک تحریک به خشونت بیشتر بعد از حمله سال قبل به ساختمان کنگره اعلام شده بود، رفع خواهدنمود.

این توییت ماسک بعد از تماس با سازمانهای حقوق مدنی متعدد، ارسال شد. رشاد رابینسون، رییس سازمان "رنگ تغییر"، در مصاحبه ای اظهار داشت: در این تماس، ماسک متعهد شد سیاستهای نظارت بر محتوای توییتر را حفظ کند.

ماسک در این توییت باردیگر اشاره کرد: توییتر، شورای نظارت بر محتوا متشکل از نمایندگانی که دیدگاههای کاملا متنوعی دارند را ایجاد خواهدنمود.

بر اساس گزارش رویترز، بگفته رابینسون، این میلیاردر در جریان این تماس، ابراز تمایل کرد گروه های جامعه مدنی به این شورا ملحق شوند. مذاکرات در این خصوص در مراحل اولیه قرار دارد.





منبع:

1401/08/12
15:07:55
0.0 / 5
468
تگهای خبر: حقوق , خودرو , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ابر نت