راهکار تجارت الکترونیک فرامرزی چین چیست؟

راهکار تجارت الکترونیک فرامرزی چین چیست؟

به گزارش ابرنت، خراسان رضوی خوشه های صنعتی بیشتری در چین با سودهای سنتی تجارت خارجی به گسترش تجارت جهانی و ایجاد برند به وسیله صادرات از راه تجارت الکترونیکی فرامرزی دست یافته اند.


به نقل از چاینادیلی، گزارش در مورد توسعه خوشه های صنعتی صادرات چین با بهره گیری از تجارت الکترونیک فرامرزی که توسط فروش جهانی آمازون در گوانگژو، مرکز استان گوانگدونگ انتشار یافته است، نشان میدهد خوشه های صنعتی صادرات چین با بهره گیری از چنین بسترهایی تحول و ارتقا را سرعت بخشیده اند و روند موثری را از مناطق ساحلی مرفه گرفته تا مناطق داخلی غربی نشان میدهد.
این گزارش با هدف قرار دادن ۱۷ خوشه صنعتی، مناطق عمده ای همچون دلتای رود مروارید و دلتای رودخانه یانگ تسه، منطقه اقتصادی تنگه غربی و بخش های شمالی، مرکزی و غربی چین را پوشش می دهد.
پنگ جیاکی، معاون رئیس آمازون چین اظهار داشت: صادرات چین، به عنوان شکل جدیدی از تجارت خارجی، با بهره گیری از تجارت الکترونیک فرامرزی در چند سال قبل انعطاف پذیری زیادی از خود نشان داده و پتانسیل تجاری بیشتری را در بازار جهانی آزاد کرده است.
وی ابراز کرد: صادرکنندگان چینی در خوشه های صنعتی سودمند پتانسیل و سرزندگی زیادی در تحقیق و توسعه، طراحی، نوآوری محصول، ساخت برند و توسعه جهانی نشان داده اند.
اداره کل گمرک چین اعلام نمود که حجم واردات و صادرات تجارت الکترونیک فرامرزی چین در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۱.۹۸ تریلیون یوان (۲۸۷.۳ میلیارد دلار) بوده که نسبت به زمان مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.
صادرات تجارت الکترونیک به ۱.۴۴ تریلیون یوان رسید که یک افزایش سالانه ۲۴.۵ درصدی است.
بر طبق این گزارش، به صورت جداگانه، حجم صادرات تجارت الکترونیک فرامرزی این کشور از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ سالانه حدود ۴۰ درصد رشد داشته است.
پنگ اضافه کرد: نسل جدید مصرف کنندگان به نیروهای اصلی رشد در تجارت الکترونیک جهانی تبدیل گشته اند و فرصت های بازار فوق العاده ای را برای صادرکنندگان چینی به ارمغان می آورند.
بر طبق این گزارش، طی سال ها، تعداد فزاینده ای از صادرکنندگان چینی با سودهای سنتی در تجارت خارجی، مسیر دیجیتالی سازی را با کمک تجارت الکترونیک فرامرزی در پیش گرفته اند که می تواند به آنان کمک نماید به صورت مستقیم به مصرف کنندگان خارج از کشور دسترسی پیدا کنند.
تا پایان ماه آگوست، لینزی هوم(Linsy Home)، یک شرکت پیشرو مبلمان چینی مستقر در فوشان، استان گوانگدونگ، با بهره گیری از آمازون، افزایش بیشتر از ۱۰۰ درصدی فروش در خارج از کشور را نسبت به زمان مشابه سال قبل مشاهده کرد.
یانگ شو، مدیرعامل بخش تجاری خارج از کشور این شرکت اظهار داشت: ما یک سیستم مدیریت داده و عرضه به نسبت کامل ساخته ایم که اهمیت زیادی برای بهبود کارایی فروش در بازارهای خارج از کشور دارد.
در این گزارش آمده است که فروشندگان چینی در برخورد با محیط خارجی که به سرعت درحال تغییر هستند، نیازهای مصرف کننده را به دقت برآورده می کنند، بموقع پاسخ می دهند و به سرعت محصولاتی را توسعه می دهند که نیازهای بازار را برآورده می کنند.
یانگ اشاره کرد: ما سود تکرار سریع و نوآوری هوشمندانه خویش را به بازارهای خارجی گسترش داده ایم و محصولات مبلمان را توسعه داده ایم که با سناریوهای استفاده مصرف کنندگان خارجی سازگار است.
برای تسهیل توسعه صادرات چین در کانال های جدید، یک نمایشگاه تجاری با تمرکز بر تجارت الکترونیک فرامرزی مقرر است در ماه نوامبر در گوانگژو با مشارکت بیشتر از ۱۵۰۰ صادرکننده چینی و بیشتر از ۳۰ بستر تجارت الکترونیک فرامرزی داخلی و خارجی افتتاح شود.




منبع:

1401/08/07
07:57:21
0.0 / 5
382
تگهای خبر: الكترونیك , برند , سیستم , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ابر نت