پای تبلیغات به سرویس ویدیویی اینستاگرام باز شد
فیسبوک تبلیغات را برای کاربران جهانی سرویس Reels اینستاگرام راه اندازی نمود.
به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، این شرکت رسانه اجتماعی که می خواهد درآمدزایی از سرویس Reels اینستاگرام داشته باشد، آزمایش تبلیغات در این سرویس ویدیویی کوتاه را در آوریل در کشورهای هند، برزیل، آلمان و استرالیا شروع کرده بود. این آزمایش با برندهایی نظیر بی ام و، لوییس ویتون، نت فلیکس و اوبر انجام گرفت.
جاستین اوسوفکسی، مدیر عملیات اینستاگرام اظهار داشت: ما Reels را راه فوق العاده ای برای کشف محتوای جدید در اینستاگرام می بینیم و ازاین رو تبلیغات هم مناسب آن است. همه برندها از کوچک تا بزرگ از این شکل خلاقانه جدید در فضایی که افراد در آن سرگرم شده اند، می توانند بهره ببرند.
بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام نمود تبلیغات Reels که حداکثر ۳۰ ثانیه خواهند بود، بین هر کلیپ ویدیویی در Reels ظاهر خواهند شد.
فیس بوک پیش از این اعلام نموده بود به تبلیغات کنندگان اجازه می دهد بخشهای محتوای ویدیویی که می خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند. این بزرگترین اقدام فیسبوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان معمولاً از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران بر مبنای علایقشان استفاده می نمایند.
منبع: ابرنت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب