تاكید مدیرعامل ایرانسل بر توسعه ی پشتیبانی از كسب وكارهای ایرانی

تاكید مدیرعامل ایرانسل بر توسعه ی پشتیبانی از كسب وكارهای ایرانی

مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بر توسعه ی حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از شرکت های نوپا و دانش بنیان ایرانی تاکید کرد.


به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، در این بازدید که بعدازظهر امروز شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۰ در محل سالن همایش های این شهرک برگزار شد، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و تعدادی از مدیران ایرانسل، دکتر جعفر قیصری، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیران برخی شرکت های حاضر در این شهرک حضور داشتند. در ابتدای این مراسم، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، تاریخچه ای از روند تأسیس این شهرک و گزارشی از اهم فعالیت ها و حمایت های انجام شده از شرکت های نوپا را ارائه داد. قیصری دانش بنیان بودن را مؤلفه ای مهم در راه بومی سازی محصولات و خدمات مورد نیاز صنایع کشور برشمرد و از حمایت های ایرانسل از توسعه ی کسب وکارهای ایرانی قدردانی کرد. در ادامه، مدیران شرکت های «مهندسی ارتباطی پیام پرداز»، «کلان داده پویان نوین»، «پیشرو اندیشه پرداز سی پل»، «آساپرداز آریسا»، «بهبود ارتباط چهل ستون» و «امن پردازش هوشمند فرداد» گزارشی از با اهمیت ترین محصولات و خدمات خودرا ارائه و پیشنهادهای خود برای شروع و یا توسعه ی همکاری با ایرانسل را مطرح و با مدیرعامل ایرانسل دراین زمینه گفت و گو کردند.
مدیرعامل ایرانسل در بخش بعدی این جلسه، بعد از استماع گزارش ها و پیشنهادهای مدیران شرکت های دانش بنیان، چهار حوزه‌ی «خدمات فناوری اطلاعات»، «شبکه»، «امنیت داده ها» و «خدمات دیجیتال» در اپراتور را با اهمیت ترین حوزه های همکاری موجود بین ایرانسل و شرکت های دانش بنیان دانست و اظهار داشت: ما از توسعهٔ این همکاری ها به شدت استقبال می نماییم. وی تاکید کرد: باتوجه به ترافیک روزانه اپراتور، مقیاس خدماتی که مورد نیاز یک اپراتور است، مقیاس بزرگی است و قابل مقایسه با هیچ خدمت دیگری در کشور نیست. عباسی آرند اشاره کرد: مشکلی که اکنون در پیشنهادهای ارائه شده از برخی شرکت های نوپای ایرانی به چشم می خورد، این است که این شرکت ها، عمدتا در ابعاد کوچکتر خیلی خوب کار می کنند؛ ولی خدمات آنها مقیاس پذیر نیست و هنگام مواجهه با حجم بالای کاربر همزمان، در ارائه‌ی خدمات گرفتار مشکل می شوند.
وی ادامه داد: با این وجود، مسلماً خدمات ارائه شده از طرف کسب وکارهای ایرانی، نسبت به رقبای خارجی ترجیح دارد و ما حتما از رشد کسب وکارهای ایرانی و ایجاد فضای کسب تجربه های جدید برای آنها حمایت می کنیم؛ اما حتما در ارائه‌ی پیشنهادها، باید به مقیاس اپراتور توجه گردد. مدیرعامل ایرانسل اظهار داشت: بحث تحول دیجیتال یک بحث لوکس نیست و ضرورت آینده‌ی ما است. ایرانسل دو سال است که این تحول را از خود آغاز نموده تا بتواند متناسب با نیازهای روز، خدمات ارائه نماید. او در آخر پیشنهاد کرد که نشست دیگری با حضور مدیران و کارشناسان بخش های مربوطه‌ی ایرانسل با کسب وکارهای نوپا و دانش بنیان اصفهانی، در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اجرا شود و در این جلسه، نیازمندی های ایرانسل از یک سو و ظرفیت های شرکتها از طرف دیگر مطرح و با ایجاد شناخت متقابل بصورت دقیقتر، دو طرف از ظرفیت های متقابل بهره مند شوند.

1400/03/09
21:17:48
0.0 / 5
1198
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
ابر نت