جزئیات همكاری پست با كسب وكارهای نوپا

جزئیات همكاری پست با كسب وكارهای نوپا

به گزارش ابرنت شركت ملی پست اعلام نمود كه در جهت مشتری مداری همكاری این شركت با كسب وكارهای نوپا توسعه می یابد و برای این كار از كسب وكارهای غیردولتی فعال در زمینه ایجاد و بهره برداری از سامانه ی مركز تماس مشتریان برای همكاری دعوت كرده است.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، شركت ملی پست اعلام نموده در جهت اجرای طرح تحول دیجیتال و سكوی تجارت الكترونیك پست (ستاپ) بخشی از فعالیت های اجرایی خویش را با همكاری فعالان بخش های خصوصی بخصوص كسب وكارهای نوپای استارت آپی انجام می دهد.
سامانه ی مركز تماس مشتریان به منظور پاسخگویی بموقع و برآورده ساختن نیاز مشتریان با استفاده از تكنولوژی انتقال صدا روی بستر شبكه (VoIP) و با استفاده از شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰ به راه افتاده است تا به سوالات، انتقادات و پیگیری های مردم پاسخ دهد.
بنا بر اعلام، رویكرد جدید پست در اجرای طرح تحول دیجیتال، این شركت را مصمم كرده است با برون سپاری این سامانه به بخش غیردولتی، سطح كمی و كیفی پاسخگویی خود به مشتریان را افزایش دهد و با بهره گیری از نظرات آنان، وضعیت سرویس دهی شبكه پستی را ارتقا بخشد. بر این اساس، تأمین و عرضه زیرساخت های نرم افزاری سامانه ی مركز تماس مشتریان برعهده همكار بخش خصوصی و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه كسب وكار بر عهده دو طرف است.
تهیه اپلیكیشن موبایلی سامانه مركز تماس و پاسخگویی به سایر درخواست های مشتریان به صورت آنلاین و شبانه روزی و همینطور راه اندازی امكان چت برخط (Live) جهت عرضه خدمات برخط به شهروندان، همچون دیگر خدماتی است كه از راه این سامانه عرضه خواهد شد.
در معماری سكوی تجارت الكترونیك پست، بیشتر از ۷۰ سرویس متنوع پیشبینی شده و مقرر است این سرویس ها با همكاری بخش خصوصی و كسب وكارهای استارت آپی به تدریج اجرا و پیاده سازی شود كه دعوت به همكاری در زمینه ایجاد و بهره برداری از سامانه ی مركز تماس مشتریان یكی از آنهاست.



1398/04/19
14:19:47
5.0 / 5
4730
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ابر نت